• Barbaros Mah., Halk Cd. & Çiğdem Sk. My Office No:1 D:25, 34746 Ataşehir/İstanbul

Botox Nedir?

Botoks, yüzde beliren kırışıklıkları ve ince çizgileri yok etmenin en güvenilir ve en kolay yöntemlerinden biridir. Çoğu estetik operasyonun aksine botoks uygulaması esnasında herhangi bir kesme işlemi gerçekleşmez. Kişi, uygulama sırasında herhangi bir acı ya da ağrı hissetmez. Aynı gün, işlerine kaldığı yerden devam edebilir. Botox, estetik alan dışında tıbbi amaçlarla da kullanılabilir. Özellikle aşırı terlememigren ağrıları, diş gıcırdatma ya da servikal distoni gibi kas rahatsızlıklarının tedavisinde tercih edilmektedir.

Selülit Ve Çatlak Nedir?

Selülit ve çatlak, Selülit, genellikle insan vücudunun bacak ve kalça bölgelerinde görülen, portakal kabuğu görünümlü oluşumlara verilen isimdir. Çoğunlukla bayanlarda olmakla beraber erkeklerde hatta bebeklerde dahi görülmektedir. Selülit oluşumunun pek çok sebebi sayılmaktadır. Sürekli görülen kabızlık, karaciğer fonksiyonlarında bozukluk, hareketsizlik, genetik, sindirim sistemindeki bozukluklar, güneş ışığının yetersiz alınması gibi durumların selülit oluşumuna neden olduğu görüşü hakimdir.

Dolaşım sisteminin bozulmasıyla damar duvarlarından sızan serumun etkisiyle önce küçük ödemler oluşur. Bu ödemler yağ ile dolaşım sisteminin iletişimi bozar. İletişimi bozulan yağlar ödemlerin arasında küçük kitleleri oluşturur. Zamanla ödemler ortadan kalkar. Ortaya çıkan son durum ise selülittir.
Cilt çatlakları
Deride bulunan balık yağına benzer bir yapıda olan elastin liflerinin zarar görmesiyle ciltte çatlaklar oluşmaktadır. Cilde esneklik veren elastin lifleri, esnemek ve gerilmekle görevlidir. Bu görevini yerine getiremeyince ortaya cilt çatlağı çıkmaktadır. Hamilelik, kilo alıp verme, dengesiz beslenme gibi faktörler çatlaklara sebep olurlar. Küçük küçük kızarıklardan çatlağın meydana geldiği anlaşılır.

Lipoliz işlemi ağrılı / acılı bir işlem midir?

Tedavi ağrısız ve acısızdır yada tolere edilebilecek düzeydedir. Tedaviden birkaç gün sonra uygulama bölgesinde hafif şiddette ağrı hissedilebilir.

Lipoliz uygulamasının yan etkisi var mıdır?

Uzun süreden beri kolesterol tedavisinde kullanılan FDA onaylı PPC maddesinin her hangi bir yan etkisi bulunmamaktadır.

Tedavi kalıcı mıdır? Tekrar aynı problemi yaşar mıyım?
Uygulama yağ hücrelerini yok ederken bölgeden kalan diğer yağ hücreleri ise genişlemektedir. Bu yüzden diyet ve egzersizler yağ yıkımının idamesi için önemlidir.

Yeniliklerimiz ve Kampanyanlarımız İçin Bize Ulaşın !