• Batı Ataşehir My Office Kat.5 Daire.25 Batı Ataşehir / İSTANBUL

Zayıflamanın Ana Problemleri

Bugünlerde zayıflama çok aktüel bir problem oldu. Birçok insan ‘Nasıl zayıflayabilirim’ sorusu ile karşılaşabilmektedir.

Kim istemiyor ki hiç zorlamadan güzel ve zayıf görünmek. Kolay zayıflamak aslında düşündüğünüzden daha kolay, ama bazı kurallara uymanız gerekmektedir. Az kilolu insanlar daha rahat hareket edebilir. Çabuk kilo vermediğinizde kendinize daha çok güvenirsiniz.  Metabolizmanızın hızını arttırmak bu gibi tavsiyeleri İstanbul’da deneyebilirsiniz.

Daha çok egzersiz yapın. Ne kadar çok egzersiz İstanbul’da bulunan spor salonlarında yaparsanız o kadar çok kalori yakarsınız. Adımlarınızı hızlandırmaya, yürüyüşlerinize daha çok koşma periyotları eklemeye çalışın.
Yiyecek porsiyonlarınızı azaltın. Her gün en az 200 kalori azaltmanız gerekiyor. Sonuçlara ulaşmak için yemeye başlamadan önce yemeğinizi tartın.
Bol su için. Amacınız günlük 3 litre su içmek olmalıdır. Eğere herhangi bir egzersiz yapıyorsanız daha bol su içmeniz gerekmektedir.
Yemeğinizin kaydı günlük tutun. Gün içinde içtiğiniz ve yediğiniz her şeyi unutmamak için not edin. Bunlar amacınızda ilerlemeniz daha kolay olur. Bunun dışında bu gibi notlar yardımı ile birçok insan az yemek yer çünkü tüm fazla kaloriler hemen belli olur.
Alkolü içmeyin. Alkollü içecekler kalori almaya neden olabilir.
Akşam saat altından sonra yemeyin. Eğer bunlar size zor geliyorsa  yatmadan en az 3 saat yemek yemeyin.
Evde tek başınıza kalıyorsanız veya sadece kendiniz için yemek hazırlıyorsanız size yetecek miktarda yemek yapın.
Bisiklet sürün veya yüzme, koşma gibi hobiler edinin.
Tatlılardan uzak durun. Şeker ve tuzu azaltın.
Beyaz ekmek yememeye çalışın, tam tahıl ekmeği tercih edin.
Bu gibi tavsiyelere uyarsanız çok kısa zamanda zayıflarsınız. Bu zor bir işte size bol şanslar dilerim.